י. מ. אשכול אחזקות בע”מ

אשכול אחזקות בע”מ מגישה שירותי ניקיון ואחזקה למשרדים, למבנים ובנייני מגורים, עבור לקוחות פרטיים ,עסקיים ומוסדיים,  עבודות הניקיון מבוצעות לפי מפרט מלא ומקיף, תוך שימוש בחומרי הניקיון הטובים ביותר בשוק, ובפיקוח יומיומי לווידוא איכות הביצוע ושביעות רצון הלקוחות.
אשכול אחזקות מספקת שירות כולל לתחום התחזוקה, ומענה תמידי לכל תקלה ובעיה – כולל תיקון סתימות, החלפת נורות ועזרה שוטפת באחזקת המשרד. העבודות מבוצעות על ידי צוות עובדים מקצועי, המועסק בתנאי העסקה הוגנים ומלאים.
החברה מתחייבת למתן השירות הטוב, האמין וההגון ביותר ללקוחותיה, ועומדת לשירותם בכל שעה משעות היום.

———————————————————————————————————————————————————————–

“אשכול אחזקות בע”מ” היבטים תפעוליים

  1. “אשכול אחזקות בע”מ” הנה חברת אחזקות אשר הוקמה ומנוהלת על בסיס ניסיון רב שנים בתחום, בין לקוחותינו נמנים לקוחות מכל מגזרי המשק כגון: אמצעי התקשרות עם לקוחות החברה לקבלת חוות דעת והמלצות ימסרו לפי דרישה.
  2. לנו רישיון “קבלן שירות” מטעם משרד הכלכלה (ת. מ. ת), מצורף צילום.

 יתרונות ההתקשרות עם חברת “אשכול האחזקות בע”מ

  1. לנו מאגר בעלי מקצוע מנוסים עמם יש לנו ניסיון חיובי.
  2. אשכול האחזקות תהיה הכתובת היחידה לכל תחומי האחזקה באתר ותטפל בכל נושא הקשור באחזקה ובתחזוקה.
  3. אשכול האחזקות הנה ישות משפטית לכל דבר ועניין וההתקשרות עמה מונעת כל זיקה משפטית בין הלקוח ועובדי הקבלן במקום (בכל תחום).
  4. חברת האחזקות היא בלבד הנושאת באחריות לכל חוק ו/או תקנה בכל נושא הקשור בשירות וללקוח לא תהיה כל אחריות משפטית ו/או שלוחית כלפי עובדים ו/או קבלני מיקור חוץ.
  5. אשכול האחזקות מביאה עמה ניסיון מצטבר של שנים רבות בתחום האחזקות.
  6. חברת האחזקות תבצע עיבוד צרכי הלקוח בתחום המבוקש, קביעת היקף השירות הנדרש ע”מ לעמוד בציפיות הלקוח, תגייס קבלן/טכנאי ו/או עובדים לביצוע השירות המבוקש.

באחריות חברת אשכול האחזקות

  1. גיבוש מפרט שירות מפורט ו”חסכוני” ככל שניתן ובקרת התהליך באמצעות טפסי תיוג (“צ’ק ליסט”) .
  2. גיוס קבלני הביצוע בתחום המבוקש, הדרכתם ופיקוח על איכות השירות המוגש.
  3. פיקוח ובקרה הדוק, זמינות מידית בכל שעות היממה.
  4. תשלום שכר למבצעי השירות / עובדי הניקיון ומניעת כל זיקה שלוחית מול הלקוח.

שירותי “ניהול האחזקות”- היבט תפעולי

  1. לכל קבוצת לקוחות ממונה “מנהל שירות לקוח” המבצע ביקורות שוטפות וזמין בסלולארי.
  2. “אשכול אחזקות” מפעילה מוקד טלפוני אנושי הפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע המרכז את פניות הלקוחות ומעביר אותן לטיפולו של “מנהל השירות” או של נותן השירות הרלוונטי (לדוגמא תקלת חשמל, אינסטלציה וכד’).
  3. גיבוש מפרט שירות מפורט ו”חסכוני” ככל שניתן ובקרת התהליך באמצעות טפסי תיוג.
  4. גיוס קבלני הביצוע בתחום המבוקש, הדרכתם ופיקוח על איכות השירות המוגש.
  5. פיקוח ובקרה הדוק, זמינות מידית בכל שעות היממה.
  6. תשלום שכר למבצעי השירות / עובדי הניקיון ומניעת כל זיקה שלוחית מול הלקוח.

שירות “ניהול האחזקות” כולל – כל סעיפי ניהול האחזקות יוגשו/יבוצעו ללא חיוב נוסף.

  • הגשת שירותי הניקיון באתר (ראה מפרט שירות ניקיון מצורף).
  • תיקונים/טיפולים דחופים.
  • טיפול ותחזוקת יחידות מיזוג אויר (לא כולל חלפים)
  • תיקוני חשמל בסיסיים.
  • תיקוני אינסטלציה “דרג א’ (נזילות וסתימות).
  • העברת ריהוט בין משרדים.
  • תמיכה ותיקון מחשבים ע”י טכנאי מחשבים מוסמך– לא כולל רכיבים וחלפים
  • בהתאם לצורך, טיפול וניהול תחזוקת גנראטורים ומעליות.
  • בדיקות ויזואליות של מערכות החשמל וחיווט.
  • טיפול בקריאות שנתקבלו במוקד החברה על ידי הלקוח.
  • הדברת מזיקים ומכרסמים שנתית.
  • ניקיון יסודי ושטיחים שנתי – כבונוס ללקוחות וותיקים.

ככלל – אין “סעיף/נושא תחזוקתי” שאינו בטיפולנו לפי בקשת הלקוח.

מטרתנו – להוות “יד ימין” עזר ללקוח בכל תחום מתבקש.

הצוות שלנו

עובדי “אשכול אחזקות” מגויסים בעיקר “מפה לאוזן” אנו דוגלים בשיטה ש-עובד מרוצה ממליץ ומגייס עובדים נוספים…

שלבי גיוס העובדים (הטקסט בלשון זכר אולם מיועד גם לנשים):

  1. לכל עובד/ מועמד נערך רעיון ראשוני ע”י מנהל השירות להתרשמות מקצועית.
  2. העובד מוזמן למשרדי החברה שם נערך רעיון שני באופן מסודר.
  3. העובד מקבל הדרכה בעניין שכרו העתידי, מקום העבודה לו הוא מיועד.
  4. מגובש עם העובד/ת חוזה העסקה (מוסבר לעובד/ת גם בשפתו)
  5. מבוצע מילוי טפסים חוקיים (ט’101), טופס הודעה בדבר תנאי העסקה ושכר.
  6. ממלאים לעובד טופס עובד חדש כולל פרטי חשבון בנק ודרך לתשלום שכר.
  7. מבוצעת הדרכת בטיחות ראשונית כללית.

 

לאחר סיום כל שלב הטפסים הפורמלי מוסבר לעובד/ת מהות העבודה לה היא/הוא מיועד/ת.

  1. מתקיימת פגישה עם הלקוח/ה במשרד/אתר העבודה.
  2. מבוצע סיור באתר והדרכה יסודית של העובד/ת בדבר הדקויות בכל אתר ומשרד.
  3. מבוצעת הדרכת בטיחות ייעודית באתר.

 

לאחר קליטת העובד/ת במקום העבודה אנו מקפידים לבצע ביקורת ופגישות סדירות עם העובדים.